Äntligen.

 
Hej alla fantastiska läsare. 
 
De är ju ingen nyhet att skapa är en stor del av mitt liv! Jag älskar det. Mat, bak, saker till hemmet, ja allt man kan skapa något utav. För ett år sedan fick jag samtalet om att jag var utvalt, milda hade valt mig till att vara med i årets julbakbok/tidning, först fattde jag ej, men förstod snabbt att min dröm sen barns ben skulle bli sann, en del av drömmen iaf. I början av denna veckan fick jag hem de första exemplaren, de kändes så konstigt att se mig o mitt egna recept i denna bakbok, fast jag sett mig själv en hel del i 29år så kunde jag ej riktigt koppla att de var jag på bilden. Tack för denna fantastiska upplevelse, en egen bak o kokbok är i planerna nu o jag hoppas på att detta ska bli verklighet. Må gott alla. Glöm ej kolla in mildas nya julbakbok/tidning. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

andeverythingnice.blogg.se

Något för alla.

RSS 2.0