Packa in julklappar är kul.

 
Nu till jul händer det så mycket, jag försöker alltid ha tid till att packa in julklapparna lite extra fint.
Detta är paket som jag slog in för något år sedan, men tänkte att ni kunde få se dessa ändå och
kanske få lite egna ideer.
 
 
Paket nummer ett har jag suttit och vikt bit för bit sen tejpat fast tjepen på baksidan så att det ej ska synas.
Tror att just denna paket var till sambons syster och hon uppskatta inpackningen, alltid kul.
Bild nummer två är också bara till att vika, man kan ju skiffta med färgerna, blir ju kanske lite roligare om de just är til ett barn.
 
 
 
Hoppas ni fått lite ideer själv nu.
 
 


Kommentarer
Mary

Vad fint du fått till det, håller med helt! Slå in julklappar är kul!! :D Och äta pepparkakor..gärna samtidigt! ;)

Svar: va kul du tittade in hos mig, tycker du är såå otroligt duktig, hoppas på att ha en lika fin hemsida som dig en dag =) ja pepparkakor e såå gott men mina pepparkakscookies e bättre ;) jag ska faktiskt ge bort myntasocker i julklapp, o de e ju tack vara din blogg =)
Kakan

2012-12-06 @ 14:19:03
URL: http://www.madebymary.se
Mary

Åhh, vad kul..och tack snälla rara! Myntasocker är så gott jue, vad snäll du är som ger det i julklapp, julklappar man gjort själv är det bästa! Kram

Svar: AAAA de tycker jag med, plus älskar ju att pyssla så varför ej göra julklapparna själv då =) har lite ideer som ska upp här snart, men är nybliven mamma så tar lite tid att göra saker nu sen ska man ha tid att lägga upp de med :P jag har aldrig följt bloggar så du får bli min första blogg att följa vet ej hur man gör bara =)
Kakan

2012-12-07 @ 14:25:04
URL: http://www.madebymary.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

andeverythingnice.blogg.se

Något för alla.

RSS 2.0